Doların Yükselmesi Google Reklamlarını Nasıl Etkileyecek?

Doların Yükselmesi Google Reklamlarını Nasıl Etkileyecek?

Doların yükselmesi reklam maliyetlerini artıracak mı?
Dolar bu kadar yükselmişken reklam vermek mantıklı mı?

Son günlerde doların artışıyla ilgili sizlerden bir çok soru almaya başladık. Aranızda ne olacağını merak eden, henüz bizimle iletişim kurmayan müşterilerimiz için bir açıklama yapmak istedik.

Öncelikle doların artışı yurtiçinde reklam veren müşterilerimizin ortalama tıklama başına maliyetlerinde doğrudan bir etki yaratmayacaktır diyerek sizi rahatlatalım. Hatta reklam veren sayılarında bir azalış yaşanırsa rekabetin düşebileceğini, dolayısıyla ortalama tıklama başına maliyetlerinizin de düşebileceğini söyleyebiliriz.

Yurtdışını hedefleyen müşterilerimiz ise ortalama tıklama başına maliyetlerinde biraz artış görebilir.
Krizi fırsata çevirmeniz dileğiyle,

 

 

Yorum yap