Google Adwords Reklam Ajansınızı Seçerken Dikkat Etmeniz Gerekenler

Google Adwords konusunda fazla tecrübeniz yoksa ya da daha uzman kişilerden daha profesyonel hizmetler almak istiyorsanız, bir Google Adwords reklam ajansı ile çalışabilirsiniz. Fakat Google Adwords ajansı ile çalışmaya başlamadan önce dikkat etmeniz gereken birkaç konu vardır. Bu makalemizde Google Adwords ajansı seçerken dikkat etmemiz gereken konulardan bahsedeceğiz.

Premier-Google-Partners

Google Adwords Reklam Ajansının Gerçek Bir Sertifikası Var Mı?

Google İş Ortağı olan bütün Adwords ajanslarının Google sayfasında benzersiz bir sayfası vardır. Bu sayfa reklam vermeden önce seçeceğiniz Adwords ajansının sertifikası olup olmadığını gösterir. Aynı zamanda kaç adet sertifikalı çalışanı olduğunu da görmenizi sağlar. Dilerseniz Google Adwords de reklam vermeden önce aşağıdaki linkten Adwords reklam ajansının Google URL si üzerindeki bağlantısını inceleyip, Adwords ajansı hakkında birkaç detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Google Partners

Google Adwords Reklam Ajansının Sektörel Deneyimi Var Mı?

Bir Adwords ajansının sektörel deneyimi olması sizlerin bu konuda ne kadar tecrübeli bir Adwords ajansı ile iletişimde olduğunuzu gösterir. Bu nedenle bir reklam ajansı ile çalışmadan önce çalışacağınız reklam ajansının geçmiş sektörel deneyimleri hakkında araştırma yapmanız ve bilgi edinmeniz sizin için yararlı olacaktır.

Google Adwords Reklam Ajansı Şeffaf Mı Yoksa Ara Panel Mi Kullanıyor?

Ajansın şeffaf veya ara panel kullanması reklamlarınız için ne kadar ödeme yaptığınızı reklam maliyetleriniz için ne kadar ödeyeceğinizi belirten ücretler hakkında detaylı bilgilere ulaşmanızı sağlayan önemli bir unsurdur. Bazı reklam ajansları müşterilerine www.google.com.tr/adwords sayfası üzerinden şeffaf bir erişim verirken, bazı reklam ajansları ise kendi siteleri üzerinden başka bir panelin erişimini verebilir. Bu erişim gerçek tıklamaları ve gerçek maliyetleri göstermeyebilir. Bu nedenle reklam vermeden önce seçeceğiniz Adwords ajansına, raporlarınıza nereden ve nasıl erişebileceğinizi sorgulamalısınız.

Google Adwords Reklam Ajansı Detaylı Olarak Rapor Veriyor Mu?

İyi bir Adwords reklam ajansı size detaylı ve düzenli olarak rapor verebilmelidir. Sizi reklam gidişatınıza göre yönlendirebilmeli, farklı fikirlerde ve önerilerde bulunarak alternatif çözümler üretmelidir. Reklam yayınlama hizmetini satın almadan önce reklam ajansı ile raporlama hakkında bilgi almanız sizler için faydalı olacaktır.

Reklam Ajansının Hizmet Düzeyleri ve Uzmanlıkları Nelerdir?

Farklı uzmanların farklı uzmanlıkları olduğundan reklam vermeden önce seçmiş olduğunuz reklam ajansının hangi alanda uzman olduğunu incelemeniz gerekir. Bu konuya dikkat ederek sizinle alakalı alanlarda uzman olan bir Adwords reklam ajansı ile çalışabilir ve daha iyi verim alabilirsiniz.

Bu konulara dikkat ederek alanında uzman, sertifikalı ajanslar ile çalışabilir, Google Adwords reklamlarınızı doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişilere gösterebilirsiniz. Aynı zamanda düzenli olarak raporlarınızı alarak ya da Google URL si üzerinden hesabınıza bağlanarak reklam performanslarınızı öğrenebilirsiniz. Reklam performanslarınıza dayanarak ne kadar tıklama aldığınızı, ne kadar maliyet ödediğinizi ve reklamınızın sizin için ne kadar faydalı olduğunu da ölçümleyebilirsiniz.

Yorum yap