Çevrimiçi Reklamcılık Ve Google Adwords

Günümüzde bilgisayarların, akıllı telefonların, tabletlerin kullanımı sıklıkla artmaktadır. Bu araçların kullanımının artması çok sayıda çevrimiçi kullanıcılara ulaşabileceğimiz anlamına geliyor. Yeni kullanıcılara ulaşmamız için çevrimiçi reklamcılık ağlarını kullanmamızın, bizler için faydalı olacağını söyleyebilirim. Peki çevrimiçi reklamcılık ve Adwords’ ün avantajları nelerdir? Bizlere sunduğu kitle nedir? Bu büyük kullanıcı kitlesinde, maliyetlerimizi ne kadar kontrol altında tutabiliriz? Reklam verebileceğimiz ağlar nelerdir? Tabi ki bu kadar büyük bir pazarda kaybolmak istemezsiniz. Makalemizde bu konulara ve çevrimiçi reklamcılığın avantajlarına yer vereceğiz. Makalemizi okuduğunuzda doğru kitleye, doğru hedeflere ve verimli kullanıcılara nasıl ulaşabileceğiniz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Google Adwords, sizleri alakalı kullanıcılarla doğru alanda, doğru yerde ve doğru zamanda buluşmanızı sağlar. Bunun için bizlere birden fazla seçenek ve avantaj sunar.

REKLAMLARINIZI İLGİ ALANLARINIZDAKİ KULLANICILARA HEDEFLEME

Anahtar kelimeler ekleyerek, kullanıcıların bu kelimeler ile arama yapmaları sonucunda web sitenize ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Yerleşim hedefleyerek, reklamlarınızı arama motorlarında, kişisel veya ticari sitelerde gösterebilirsiniz. Gün ve saat hedeflemeleri kullanarak, reklamlarınızı istediğiniz saatlerde istediğiniz günlerde yayınlayıp, duraklatabilirsiniz. Yaş, dil ve konum hedeflemeleri yaparak, reklamlarınızın hangi yaşta, hangi dili kullanan kullanıcılara ve hangi coğrafi bölgede arama yapan kullanıcılara gözükebileceğini seçebilirsiniz. Adwords bu avantajlarının yanı sıra minimum bir reklam bütçesi belirlemeyerek bizlere aylık, günlük veya reklam başına ne kadar ücret ödeyeceğimiz hakkında avantaj sağlar. Ücretlendirmeyi sadece kullanıcılar reklamlarınızı tıkladığında gerçekleştirilir.

ADWORDS’ ÜN SİZİN İÇİN NE KADAR FAYDALI OLDUĞUNU KONTROL EDEBİLİRSİNİZ

Adwords’ de reklam vermeye başladıktan sonra kullanıcılar reklamınızı tıkladığında görebilirsiniz. Aynı zamanda kullanıcının ürün satın alma, uygulama indirme, telefonla işletmenizi arama gibi yaptığı eylemleri de izleyebilirsiniz. Bu sayede hangi kelimeler, hangi reklam metinleri sizler için daha verimli bunları analiz edebilir ve yatırımlarınızı o yönde gerçekleştirebilirsiniz.

ADWORDS’ DE REKLAMCILIK AĞINI SİZ SEÇERSİNİZ

Google Adwords ile Arama Ağı reklamları verebilirsiniz. Arama ağı reklamları Google da yapılan aramaların üst, yan ve alt kısımlarında gösterilir. Dilerseniz bunun yanı sıra Google Arama Ağı İş Ortakları seçeneğini de kullanabilir ve Google iş ortağı olan yüzlerce sitede de reklamlarınızın gösterilmesini sağlayabilirsiniz. İsterseniz arama ağı yerine Görüntülü Reklam Ağı seçeneğini de kullanabilirsiniz. Görüntülü reklam ağı reklamlarınızın Google’ın iş ortağı sitelerinde, mobil sitelerde, mobil uygulamalarda gösterilmesini sağlar. Görüntülü reklam ağı reklamları vererek marka bilinci oluşturabilir, ürün tanıtımı yapabilir, daha fazla kullanıcıya ulaşabilir ve ilgi alanlarına göre kullanıcıları hedefleyebilirsiniz.

REKLAMLARINIZ NERELERDE GÖZÜKEBİLİR?

Reklamlarınızı yayına aldıktan sonra, reklamlarınız Google’da üst konumda, sağ tarafta ve sayfanın alt kısmında gözükebilir. Bunu Google açık artırma yaparak ve anahtar kelimelerinize kalite puanı belirleyerek sıralar. Bu sıralamada üst konumlara gelebilmek için ilk sayfa teklifinin üzerinde teklifler belirlemeniz gerekir. Aynı zamanda kalite puanlarınızı da yüksek tutmanız gerekir.

GOOGLE ARAMALARINDA

Arama ağı reklamlarında reklam biçimi olarak metin reklamlar ve uzantılı reklamlar ekleyebilirsiniz. Metin reklam biçimi standart olarak belirlenir. Reklam başlığı, reklam metni ve görülen URL den oluşur. Uzantılı reklam biçimleri ile reklamınızı daha etkili hale getirebilirsiniz. Uzantılar reklamlarınızı görsel bakımdan zenginleştirir ve reklamınızın daha fazla tıklama almasını sağlayabilir.

İNTERNETTEKİ WEB SİTELERİNDE

Görüntülü reklam ağını kullanarak Adwords’ ün bize sağlamış olduğu avantajlar sayesinde hedeflerinize ve istediğiniz kitleye göre Metin Reklamlar, Resim Reklamlar, Rich Media Reklamlar ve Video Reklamlar oluşturabilirsiniz.

MOBİL SİTELERDE VE UYGULAMALARDA

Kullanıcılar akıllı cihazlarını kullanarak web de arama yaptıklarında veya Google iş ortağı web sitelerini kullandıklarında reklamlarınız kullanıcılara metin reklamlar, resim reklamlar ya da video reklamlar olarak gösterilebilir. Bu makalemizde çevrimiçi reklamcılığın ve Adwords’ ün bizlere sağladığı avantajlarını öğrendik. Adwords reklamları ile doğru yerdeki, doğru kullanıcılarınıza ulaşmanın ve reklamlarınızı kullanıcı kitlenize göre hangi biçimlerde yayınlayacağınız hakkında tecrübe sahibi oldunuz. Çevrimiçi reklamcılığın avantajları hakkında tecrübe edindiğinize göre, bu pazardan yeni müşteriler kazanmaya ve Adwords’ ün avantajlarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01