EG’den Yeni Yıl Mesajı!

 

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ PAZARLAMA

Kişiselleştirilmiş Pazarlamayı geçmiş dönemde oldukça başarılı şekilde uygula- mış şirketler olduğunu biliyoruz. Bu kavra- mı, müşterilere ilgilendikleri ürünlerle alakalı özel indirimler sunmaktan tutun, doğum günlerinde özel içerik oluşturmak olarak hatta markanın ürünlerinde müşterilerin isimlerine yer vermeye kadar gidebileceğini düşünün. Müşterilere onları özel hissettiren özgün pazarlama yöntemlerini uygulayan markalar rakiplerine göre çok daha önde olacaktır. Halil – Google Ads Takım Lideri

MARKA BAĞLILIĞI

Başarılı işletmeler marka bağlılığının ne denli önemli olduğunun bilincindeler. New User mevcut ciroyu arttırabilecek önemli bir unsur olsa da Returning User mevcut ciroyu korumak adına oldukça önemlidir. Peki ya mevcut müşterimizi nasıl elde tutmalıyız? Bunu başarabilmenin en önemli unsuru müşteriyi sadece para kaynağı olarak görmememiz gerektiğine çıkıyor. Müşterinin markanızla alakalı her fikrini önemse- mek, onların sorunlarını dinlemek ve çözmek oldukça önemlidir. 2019’da müşterilere, sadece ürünlerini aradıkları zaman ulaşan firmalar ya da sadece belirledikleri zamanlar- da ulaşılabilir olan firmalar oldukça yara alacaktır. Batuhan – Dijital Medya Planlama Uzmanı

İÇERİK PAZARLAMA

2019 yılında hedeflediği noktaya gelmek isteyen markaların üzerinde çalışması gereken en önemli nokta; online ortamda hedef kitlelerine uygun içerik üretebilmek (content marketing) olmalıdır. Websitesi, sosyal medya, Youtube vb. kanallar aracılığıyla hedef kitlesini anlayarak özgün ve ilgili içerik üretebilenler önümüzdeki yıl daha hızlı büyüyen markalar olacak. Hedef kitlesine hitap edemeyen diğer markalar ise hızlı bir şekilde küçülmeye gidecek. Kıymet – Google Ads Hesap Yöneticisi

ÇOK KANALLI PAZARLAMA

Özellikle e-ticaret kısmında ciro artışını sağlamak, iade oranlarını düşürmek ve kullanıcıyı elde tutmak için omnichannel marketing daha fazla önem arz edecek. Omnichannel Marketing (çok kanallı pazarlama) ile tüm kanallarda alışveriş deneyimi hız kazanacak ve gelişecektir. Offline ve online pazarlamanın entegre olarak ilerlemesi de bu kanallar ile birlikte daha fazla sağlanacak. Yusuf – Google Ads Hesap Yöneticisi

CHATBOTLAR

Chatbotları en çok öne çıkaracak olan nokta insanlarla konuşabilen bir yazılım olması. Chatbotlar markaları kişileştirerek insanlarla olan etkileşimini geliştirecek ve insanlar bu sayede markalarla duygusal bir bağ kurmaya başlayıp ihtiyaç anlarında ona ulaşabileceklerini bilecekler. Bu da markalar için uzun ömürlü olmaları sağlayacaktır. Zeynep – Google Ads Takım Lideri

MAKİNE ÖĞRENMESİ

Makine öğrenmesi, akıllı algoritmalar son yıllarda online pazarlamanın kalbine doğru ilerlemeye başladı. Google’da geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği smart shopping ve smart display network kampanya modellerini buna örnek olarak gösterebiliriz. Sonuç olarak makine öğrenimi ve yapay zeka ile entegre çalışan online pazarlama modellerinin önemi gitgide artacaktır. Kami – Google Ads Hesap Yöneticisi

CANLI VİDEO

YouTube, Twitch, Facebook ve Instagram’ın canlı video hizmetlerinin kullanımı gün geçtikçe artmakta. İnsanlar giderek daha fazla canlı video izliyor ve canlı izledikleri şeyleri daha çok seviyor, benimsiyor, inanıyor. Bu yüzden markaların bu alanda daha etkin yer alması gerekiyor. Çağla – İş Ortakları Yöneticisi

ARTTIRILMIŞ & SANAL GERÇEKLİK

Arttırılmış gerçeklik(AR) ve sanal gerçeklik(VR) online olarak uzaktaki kullanıcılara gerçeğe yakın bir deneyim yaşatma şansı veriyor. Satışı yapılmak istenen evleri 360 derece sanal turla gezdirme, kıyafetleri müşteri satın almadan üzerinde denetme ve daha birçok şeyi uzaktan deneyimleme şansı sunmakta pazarlama dünyası için önemli olan bu teknolojinin pahalı olduğunu da belirtmek gerekiyor.
Ozan – Dijital Medya Planlama Uzmanı

YEREL İŞLETMELER VE DİJİTAL

Google’da yapılan “yakınımda” içerikli aramalar son bir yılda %100’ün üzerinde artış gösterdi. Sadece bu veri bile büyük küçük demeden tüm işletmelerin dijitalde varlık göstermeleri gerektiğini açıklıyor. Kullanıcılar gerek sosyal medya gerekse internet sitesinden istedikleri zaman işletmelerle etkileşime geçmek isteyebiliyor. İşletmelerin bu duruma ayak uydurması gerektiğini düşünüyoruz. Muhammed – Sosyal Medya Uzmanı

HIZLANDIRILMIŞ MOBİL SAYFALAR

Accelerated Mobile Pages, yani Hızlandırılmış Mobil Sayfaların kullanımı, web sayfası trafiğinin özellikle mobil platforma kaydığı bu günlerde daha da önemli hale gelecek. Kullanım oranı henüz dünyada az olsa da, Google altyapıyı çok hızlı geliştiriyor. 2019’un üçüncü çeyreğine adar geliştirilen uygulama ve araçlarla, AMP ile kodlanan sayfaların sayısında hatrı sayılır bir artış olacaktır. Google Ads ve SEO ile mar- kalarına yatırım yapan firmaların, web sayfalarında AMP kullanma fikrine hızlıca adapte olması gerekiyor. Serkan – Web Direktörü

WHATSAPP REKLAMLARI

2019 yılının dijital pazarlama trendleri arasında WhatsApp reklamları dikkat çekiyor. Bildiğiniz gibi Facebook ve Instagram, kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam pazarlaması yapıyor. Whatsapp’ta da reklam gösterimi bu algoritmayla sağlanacak. Facebook ve Instagram’daki hikâye paylaşma özelliğinin birebir WhatsApp’ta da olması kurum ve şirketlere bu özellik üzerinden reklam ve tanıtım yapma şansı vererek, potansiyel müşterilere ulaşımı da kolaylaştıracak. Ahsen – Google Ads Hesap Yöneticisi

SESLİ ARAMALAR

Amazon Echo, Google Home gibi dijital yardımcıların kullanım oranlarının artması sesle komut verme alışkanlıklarını arttırmaya başladı. Google’da sesle yapılan aramalar her ne kadar şu an için %10 seviyelerinde olsa da çok kısa süre içerisinde hızlı bir şekilde büyüme göstereceğinden eminiz. Arama motoru pazarlaması stratejinizi oluştururken önümüzdeki bu değişimi göz ardı etmemelisiniz. Yasin – Dijital Medya Planlama Uzmanı

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01 

BİZ SİZİ ARAYALIM.

BİZE ULAŞIN.

Soru sormak veya bizimle çalışmak isterseniz tek yapmanız gereken şey formu doldurmak.

Adres

Esentepe Mah. Matbuat Sok. Durukan Apt. No:17 D:2, 34394 Şişli/İstanbul

bildirim@egbilisim.com.tr

(+90) 212 233 41 01